Оголошення про конкурс на зайняття вакантної посади
ОГОЛОШЕННЯ!
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Середино-Будської міської ради оголошує конкурс на зайняття вакантної посади вчителя-логопеда комунальної установи «Середино-Будський інклюзивно-ресурсний центр» Середино-Будської міської ради
УМОВИ
проведення конкурcу
на зайняття вакантної посади вчителя-логопеда комунальної установи «Середино-Будський інклюзивно-ресурсний центр» Середино-Будської
міської ради
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки вчителя-логопеда
|
4. Використовує активні форми і засоби активізації розвитку мовлення, фонематичного сприймання, попередження дизграфії, проводить логопедичні заняття. 5. Надає консультативну допомогу педагогічним працівникам закладів освіти, батькам. 6. Виховує у дітей почуття впевненості у собі, допомагає їм усвідомити досягнення у розвитку свого мовлення. 7. Дбає про поповнення матеріально-технічної бази логопедичного кабінету, добирає й виготовляє дидактичний матеріал з розвитку зв’язного мовлення. 8. Забезпечує збереження життя та здоров’я дітей на логопедичних заняттях. 9. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає шкідливим звичкам, пропагує здоровий спосіб життя. 10. Систематично підвищує професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
11. Веде встановлену документацію.
|
|
Умови оплати праці |
Оплата праці здійснюються за рахунок освітньої субвенції. Передбачено всі пільги і переваги, тривалість щорічної відпустки, встановлені для вчителів спеціальних закладів загальної середньої освіти. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроковий трудовий договір |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Особисто за адресою: 41000, Сумська область, м. Середина-Буда, вул. Сівер’янівська, 5, подаються такі документи:
Особа може надати інші документи, які можуть підтверджувати її професійні та моральні якості.
Строк подання документів: протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу. |
|
Місце, час та дата початку проведення конкурсу |
м. Середина-Буда, вул. Сівер’янівська, 5, о 09.00 14.04.2021 |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Зикунова Наталія Олександрівна тел.: (05451) 7 13 53 e-mail: 02147823@mail.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
Вища освіта ступеня магістра за спеціальністю “Спеціальна освіта” (“Корекційна освіта”, “Дефектологія”) |
2 |
Досвід роботи |
не менше 3 років за фахом. |
3 |
Володіння державною мовою |
вільно |
Вимоги до компетентності |
||
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
1) вміння вирішувати комплексні завдання; 2) вміння працювати з інформацією; |
2 |
Командна робота та взаємодія |
1) вміння ефективно координувати свої дії з діями інших членів колективу (команди); 2) вміння налагоджувати зворотний зв'язок з учасниками процесу професійної діяльності, комунікації тощо. |
3 |
Сприйняття змін |
1) орієнтація на інноваційність в роботі; 2) критична оцінка своєї роботи, сприйняття конструктивної критики; 3) здатність приймати зміни та змінюватись. |
4 |
Технічні вміння |
вміння користуватися офісною технікою, комп’ютерним обладнанням. |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
вільне користування законодавчими базами, відповідним програмним забезпеченням, знання Microsoft Word, Excel, Internet тощо. |
6 |
Особистісні якості і компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) вміння працювати в стресових ситуаціях; 3) дисципліна і системність; 4) інноваційність та креативність; 5) саморозвиток та самоосвіта; 6) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 7) дипломатичність та гнучкість; 8) ініціативність; 9) здатність критично аналізувати; 10) орієнтація на обслуговування; |
Професійні знання |
||
Знання законодавства |
2) Закон України «Про освіту», 3) Закон України «Про загальну середню освіту» 4) Закон України «Про дошкільну освіту», 5) у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами; 6) знання основ спеціальної педагогіки; 7) Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988, 8) інші нормативно-правових актів у сфері освіти. 9) Закон України «Про звернення громадян»; 10) Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». |
ОРІЄНТОВНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
І. Питання на перевірку знання
законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Мета створення інклюзивно-ресурсних центрів. Основні нормативно-правові документи, якими керується Центр у своїй діяльності.
- Основні принципи діяльності центру. Основні нормативно-правові документи, якими керується центр в своїй діяльності.
- Основні завдання, які реалізовує Центр. Зобов’язання Центру.
- Вказати напрями комплексної оцінки за якими проводиться комплексне вивчення дитини. Які фахівці забезпечують кожен напрямок оцінювання.
- Мета проведення комплексної оцінки дитини. Необхідність проведення повторної оцінки. Умови коли батьки/законні представники дитини можуть оскаржувати висновки комплексної оцінки дитини.
- Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з особливими освітніми потребами для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
- Визначте Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти. Який нормативний документ регламентує організацію інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти?
- Визначте порядок комплектування інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Який нормативний документ регламентує організацію інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти?
- Вимоги до організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.
- Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
- Порядок відкриття класу з інклюзивним навчанням.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
- Вкажіть основні міжнародні законодавчі документи у сфері інклюзивної освіти.
- Чим регламентується право дітей з особливими освітніми потребами на освіту?
ІІ. Питання на перевірку знання основ спеціальної педагогіки
1. Особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
2. Особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
3. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
4. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
5. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
6. Особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
7. Особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
8. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
9. Охарактеризуйте основні групи дітей з порушеннями в розвитку.
10. Дати характеристику ступенів інтелектуального порушення.
11. Вимоги до психолого-педагогічної характеристики на дитину, для якої проводиться комплексна оцінка.
12. Поняття «інклюзивна освіта», переваги інклюзивної освіти, можливі бар’єри запровадження інклюзії в закладах.
13. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
14. Причини порушень психофізичного розвитку.
15. Порядок складання Індивідуальної програми розвитку.
16. Проаналізуйте систему корекційно-виховної роботи при ДЦП.
17. Критичні періоди інтенсивного розвитку різних ланок мовленнєвої системи. Основні види логопедичної допомоги дітям, які мають мовленнєві порушення.
18. Особливості професійної діяльності корекційного педагога в роботі із сім’ями, що виховують дітей з особливими освітніми потребами.
19. Охарактеризуйте компоненти психологічної готовності до шкільного навчання.
20. Навчальний план. Особливості навчального плану спеціальної школи.
21. Навчальна програма. Особливості навчальних програм для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку.
22. Визначення поняття корекційна педагогіка. Мета та головні завдання корекційної педагогіки.
23. Відмінності термінів «інклюзія» та «інтеграція». Яку користь дає інклюзивне навчання дітям з особливими освітніми потребами та їхніми здоровими однолітками?
24. Обґрунтуйте необхідність створення спеціальних умов для навчання і виховання дітей з РДА.
25. Визначте умови виховання дитини в сім’ї, яких необхідно дотримуватись, щоб запобігти порушень мовлення.
26. Визначте сучасні засоби фізичної реабілітації при роботі з дітьми з порушеннями опорно-рухового апарату.