A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
СЕРЕДИНО-БУДСЬКА МІСЬКА РАДА
Сумська область, Шосткинський район

ЧИ БУДЕ У ТЕБЕ ВЗАГАЛІ ПЕНСІЯ? АУДИТ ТРУДОВОЇ КНИЖКИ

Дата: 13.04.2021 16:34
Кількість переглядів: 212

   Основний документ, що дає змогу роботодавцю мати уяву про трудову діяльність нового співробітника, а власнику підтвердити стаж роботи для нарахування пенсійних виплат- трудова книжка. Записи, які містяться в ній, мають відповідати визначеним вимогам. І вже сьогодні вкрай необхідно слідкувати та проводити ретельний аудит вашого документу.

    На 1 сторінці (титульний аркуш) звіряємо наявність правильних даних (ПІБ, дата народження), підпису власника документа та відповідального за його видачу, печатки закладу, де вперше заповнили трудову.

Якщо у даних ПІБ:

    Зміни - роботодавець зобов’язаний їх внести з наданням документів, на підставі яких вони відбулися.

    Помилки - трудова книжка зіпсована. Виправити ситуацію можна в судовому порядку або підтвердити набутий стаж довідками підприємств, установ, організацій або при ліквідації- архівними установами.

    Перевірка записів про трудову діяльність у розділі «Відомості про роботу».
Тут має міститися інформація про роботу, переведення, присвоєння нового розряду/рангу тощо та про звільнення. Записи повинні бути виконані акуратно, будь-які закреслення чи виправлення в трудовій книжці робити заборонено.
    Якщо у даних:

    помилка- виправляє роботодавець, який її припустився. У разі ліквідації підприємства відповідний запис робить вищестояща організація, а в разі відсутності- архівна установа, де зберігаються документи підприємства, яка внесла неправильні відомості.

    відсутні записи про звільнення з попередніх місць роботи – необхідно звернутися до колишнього роботодавця, щоб отримати довідку про період роботи з датами прийняття, переведення та звільнення та реквізитами наказів, на підставі яких здійснювалося таке прийняття, переведення та звільнення, або ж до архіву, якщо підприємство ліквідоване.

Не зволікайте! Проведіть аудит вашої трудової книжки самостійно, зверніться за допомогою до фахівців найближчого сервісного центру.
Або ж скористайтеся сервісом вебпорталу https://portal.pfu.gov.ua/, використавши КЕП https://cutt.ly/0gtIB6r та сформуйте Електронну трудову книгу.

Для цього потрібно попередньо відсканувати і завантажити всі сторінки документу в особистий кабінет (пункт меню «Відомість про трудові відносини»).
Спеціалісти Фонду завчасно опрацюють та перевірять надану інформацію, а пенсія буде призначена автоматично після досягнення пенсійного віку.


Відчуйте переваги дистанційного обслуговування: без часових обмежень, зручно, а головне-безпечно!

#МИПРАЦЮЄМОДЛЯВАСВИЗАЛИШАЙТЕСЬВДОМАДЛЯНАС


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь