Оголошення про конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Середино-Будської міської ради
Середино-Будська міська рада оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Середино-Будської міської ради.
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі повинна мати громадянство України; вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста); стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше трьох років або на посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року, мати практичний досвід з автоматизованої обробки інформації, вільно володіти українською мовою; мати навички роботи з комп’ютером.
Конкурсанти повинні подати на ім’я голови конкурсної комісії міської ради: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П-2ДС); автобіографію; копії документів про освіту, засвідчені нотаріально чи в іншому, встановленому законодавством порядку; документ про рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови); декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за попередній рік (шляхом заповнення електронної декларації через єдиний портал НАЗК) копію першої та другої сторінок паспорта громадянина України; дві фотокартки розміром 4x
Документи подаються особисто до міської ради за адресою:
м. Середина – Буда, вул. Центральна, 25, кабінет № 2.3.
Інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за телефоном: (05451) 7-16-56.
Строк подачі документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Виконком Середино-Будської міської ради