Техпідтримка реєстру пошкодженого та знищеного майна: як отримати відповіді на всі запитання?
Шановні користувачі!
Маєте питання щодо роботи Реєстру пошкодженого та знищеного майна (РПЗМ)?
Не можете вирішити технічне питання або потребуєте роз’яснень?
Наша технічна підтримка завжди готова допомогти!
Як звернутися за допомогою?
�� Напишіть на електронну пошту: reestr-support@renovation.gov.ua
�� Зателефонуйте на гарячу лінію: (073) 328-77-73
Додаткові ресурси:
�� Чат-бот "РПЗМ info"
Наш бот допоможе швидко знайти відповіді на часті запитання, отримати доступ до корисних матеріалів, інструкцій та актуальних новин про реєстр, технічні роботи. Ви також можете зареєструватися на вебінари та отримати багато іншої корисної інформації.
�� Почати роботу з ботом: https://t.me/RPZM_bot
�� Телеграм-канал "Новини РПЗМ"
Будьте в курсі останніх оновлень, змін у роботі реєстру та важливих матеріалів для користувачів.
�� Долучайтесь за посиланням: https://t.me/+UBpsWlpMBABkY2Fi
�� Детальна інструкція користувача в реєстрі РПЗМ
Для перегляду інструкції виконайте такі дії:
- Перейдіть до розділу "Доступні послуги" у реєстрі.
- Оберіть пункт "9.11 Поширені запитання, інструкція користувача та контактна інформація".
- Натисніть "Переглянути інструкцію користувача".
✅ Узагальнена інформація про РПЗМ
Для ознайомлення з ключовою інформацією перейдіть за посиланням:
Узагальнююча таблиця
Ми цінуємо Вашу роботу в РПЗМ і завжди готові підтримати у вирішенні будь-яких питань!
З повагою,
Команда технічної підтримки РПЗМ